Trans4mind
Trans4mind HU
A TRANS4MIND.COM, A VILÁG VEZETŐ INTERNETES SZEMÉLYISÉGFEJLESZTŐ PORTÁLJÁNAK PARTNERE

23. Az állítások ereje

Időnként eljutunk arra a pontra, hogy elég volt, így nem megy tovább: változtatni akarunk. Új életet kezdünk. Állításokat fogalmazunk: ok-okozati szándékokat. Íme néhány szempont az állítások korlátairól és potenciális erejéről ...

Az állítások mindig működnek. Igen, bármely pozitív gondolatra vagy vizualizációra összpontosítasz, az megvalósul.

Nézzük meg, mire figyeljünk az állítások megfogalmazásakor:

Például: "Nem akarok szegény lenni."
Feltételezés: "Szegény vagyok."
Fókuszban van: "Szegénység."
Eredmény: A szegénységen gondolkodni és azonosulni egy szegény emberrel. Így az álítás működik, de nem úgy, ahogy akartad.

Lehet, hogy újra kell fogalmazni pozitívan? Például: "Gazdag akarok lenni".
Feltételezés: "Nem vagyok gazdag. Az, hogy "akarok", magában foglalja, hogy nem vagyok az.
Fókusz: A szegénység.
Eredmény: Nem vagyok gazdag.

Tehát, hogy jobb jelen időben fogalmazni, nem jövő időben. Ne használd az "akarom" és hasonló szavakat. Ez egy jobban működő állítás: "Gazdag vagyok!!". Lépjünk tovább: Képzeld el, hogy mindened megvan, ami a gazdagságot jelenti neked. Lásd magad ebben a helyzetben. Majd csusszanj bele ebbe a képbe és lásd és halld és érezd, hogy milyen gazdagnak lenni. Megérzed, milyen azonosulni a gazdagsággal és ez egy forrás, amit felhasználhatsz. Meg tudod változtatni a kedélyállapotodat és jobbnak látod a világot. Ha van egy pozitív jövőképed, mely számodra igaz, és valóban az, amit akarsz, és amivel azonosulsz, akkor a kreatív energiák természetesen áramlanak a felé a jövőkép felé. Ez hatalmas dolog!

Működik az állítás? Ha belül, a zsigereidben érzed, biztos vagy abban, amit állítasz, akkor minden rendben, ismételd, használd minden nap, és meg fog erősíteni a szándékodban. Nem működik? Kétségeid, kérdéseid vannak? Jönnek az automatikusan kavargó gondolataid? Foglalkozni kell velük. Ezek azok az akadályok, amelyek miatt végül is nem csinálsz meg valamit, bár szeretnéd. Amikor megerősíted a pozitív szándékodat, nagyon hasznos, hogy felismerd az ellen-szándékokat vagy rejtett akadályokat, melyeket egyidejűleg alkotsz. Mi kapcsolódik az állításaidhoz, amivel szembenállsz vagy nem értesz egyet, elnyomod vagy próbálod elfelejteni? Itt pl.: "Nem tudok félretenni", "Túl keveset keresek", "A gazdagok tisztességtelenül jutottak hozzá a pénzükhöz, én nem akarok tisztességtelen lenni", "Lehet, hogy irigyelni fognak?", stb., stb....

Amikor ezek a korlátok világosan látszanak, akkor lebonthatod őket . Ha nem tudod elengedni őket, akkor utána kell nézni, hogy honnan erednek, és megszabadulni tőlük. Fölöslegesen kötik meg a kezed! Használd az EFT-t vagy bármely más techikát, ami neked működik, kérj hozzáértőtől segítséget. Ha azt tartod jónak, módosíthatod az állításodat úgy, hogy megszűnjön ez a belső konfliktus.

Mindenki annyit keres, amennyire képesnek tartja magát. Mindenki annyit költ magára, amennyire tartja magát, amennyit ér magának. Gondold át ezt többször, ha elsőre nem tartod igaznak. Nézz körül az ismerőseid között és nézz magadba. Ha tudod, hogy önértékelési problémád van, kishitű vagy, dolgozz először ezen.

Az állításokhoz csak pozitív nyelvezetet ajánlott használni és nem például azt, hogy "nem fogok túl sokat enni", mert az elme állításként fogja értelmezni, és az eredmény ez lesz: "túl sokat fogok enni". Kérdés: akkor a negatív belső beszédet, mint pl. "Soha nem fog sikerülni" miért nem értelmezi így az elme: "Sikerülni fog" - miért ez a "kettős mérce"?

A válasz egy kicsit bonyolult, de megéri megérteni. A jobb agyfélteke, amely meghatározza az érzéseinket, és ezáltal a motivációnkat / lépéseinket, a mögöttes (tudatalatti) valódi érzéseink jegyében értelmezi gondolatainkat, és ezért nem tesz különbséget tudatos elfogadás és ellenállás között.

Az, hogy nem hallgat a "nem"-re vagy a "soha"-ra, az egy igaz észrevétel, de ennél is fontosabb, hogy a tényleges hiedelmek alapján értelmez (az érzelmek szintjén), amit a tudatosan gondolt álláspont ösztönöz - arra figyel fel, ami a leginkább megfelel a tudat alatti rossz beidegződésemnek / érzésemnek.

A "Nem fogok túl sokat enni" egy állítás, mely azon az érzésen alapul, hogy igazándiból sokat akarsz enni, tehát így értelmeződik, - valójában elfogadod az evést, bár a tudatos elméd (a bal agyféltekéd) ezzel ellenkezik. Az érzést, hogy akarsz enni, ösztönzi az állítás, tehát nagy valószínűséggel többet fogsz enni. "Azt fogom enni, amit akarok" hatásosabb lenne, mivel ez nem ütközik a belső meggyőződéssel és megadja a választás erejét.

Az, hogy "Nekem soha nem fog sikerülni" lehet, hogy egy mélyen gyökerező meggyőződésed, és ekkor ez tudat alatt elfogadott, még akkor is, ha tudatosan ellenállsz neki. Ha állításként használod, akkor közvetlenül erősíteni fogja a belső érzést, és ennek eredményeként akkor kevésbé valószínű, hogy sikerülni fog - bár, ha a belső érzésed igazán az, hogy "Sikerülni fog", akkor mind a " Sikerülni fog" mind a "Soha nem fog sikerülni" ösztönözni fogja a belső bizonyosságot. Bár, ha elég sokszor ismétled a tagadó mondatot, a belső meggyőződésed / érzésed a biztos sikerről kezdhet fogyatkozni, így jól teszed, ha tartózkodsz a negatív állításoktól! Anélkül alkalmazva azonban az állítást: "Sikerülni fog ", hogy tudati szintre hozz és újra értékelj egy belső érzést, mely vele ellentétes, valószínűleg nem lesz hasznos, mert nem igazán hiszel benne.

Tehát a fő kérdés az, hogy az állítás összehangban van vagy ellentétben áll a mély meggyőződéseddel. Amikor rátaláltál a belső rossz beidegződésedre és világosan kiderült számodra, hogy az hamis - nem ésszerű / hasznos / igaz / a sajátod - akkor egy állítás használata segít megtartani az új meggyőződést, és ez az, amikor az állítások valóban nagyon hasznosak.

Tovább...
Tartalom

Könnyebb lenne megérteni és végigcsinálni segítséggel? Jól jönne magyarázat, az, hogy valaki rendszeresen foglalkozzon veled, gyengéd vagy határozott irányítás vagy más segítség? A könyvhöz coachingot ajánlok Skype-on, itt kérj időpontot.